.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 هزار و 100 میلیارد تومان مطالبه معوقه بانکهای مازندران

شمال نيوز: دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای مازندران میزان مطالبات معوقه بانکهای استان را بالغ بر 2 هزار و 100 میلیارد تومان اعلام کرد.

برات کریمی عصر شنبه در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مازندران در محل شرکت فولاد البرز ایرانیان افزود: میزان مطالبات معوقه بانکهای مازندران در سالهای 89 و 90 به ترتیب 900 و 1600 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: روند افزایشی مطالبات معوقه بانکهای مازندران مناسب نبوده و در توسعه پایدار استان اثر سوء خواهد داشت.

وی افزود: مطالبات معوقه بانکهای مازندران نسبت به استانهای دیگر بیشتر است و با این روند نمی توان مشکل اعطای تسهیلات صنایع و واحدهای تولیدی مازندران را رفع کرد.

کریمی با بیان اینکه صنایع بانکها را جدا از خود نبینند، افزود: بیشترین خدمات کشور از سوی سیستم بانکی مازندران به تولید کنندگان مازندرانی بوده است.

وی گفت: میزان موجودی بانکهای استان 85 هزار میلیارد تومان بوده که 140 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانکهای مازندران به صنایع و واحدهای تولیدی خدماتی مازندران پرداخت شده است.

به گزارش مهر، کریمی با بیان اینکه مازندران رتبه چهارم اعطای تسهیلات پرداختی به واحدهای صنعتی در کشور را دارد، یادآور شد: متاسفانه کمبود منابع بانکی و عدم باز پرداخت تسهیلات بانکی مشکل عمده پیش روی بانکهای مازندران از سوی برخی صاحبان صنایع و تولید کنندگان بوده است.

ابراهیم باغبانی مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) مازندران نیز در این جلسه با اشاره به تعهد این اداره کل برای ایجاد 10 هزار و 700 فرصت شغلی در قالب طرحهای خود اشتغالی و کارآفرینی برای مددجویان استان افزود: میزان اعتبار اشتغالزایی کمیته امداد استان در سال جاری بالغ بر 90 میلیارد تومان بوده که تاکنون 14 میلیارد تومان توسط بانکهای صادرات و رفاه کارگران مازندران در شرف ابلاغ است.

وی اظهار داشت: تاکنون 1224 فرصت شغلی در قالب مشاغل خانگی و خوداشتغالی از سوی کمیته امداد مازندران برای مددجویان استان ایجاد شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.